سوالات متداول

اطلاعات خرید

هزینه ارسال بر اساس روش ارسالی که انتخاب می‌کنید (پست پیشتاز، تیپاکس یا پیک موتوری برای تهران) و وزن مرسوله شما محاسبه می‌شود. پس از اضافه کردن محصولات به سبد خرید و وارد کردن آدرس، هزینه دقیق ارسال به شما نمایش داده خواهد شد. ما همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های ارسال را برای شما فراهم کنیم.

زمان تحویل سفارش به موقعیت مکانی شما و روش ارسال انتخابی بستگی دارد:

  • تهران: سفارش‌ها از طریق پیک موتوری در همان روز یا روز کاری بعد تحویل داده می‌شوند. ارسال با پست پیشتاز نیز معمولاً ۱ تا ۲ روز کاری زمان می‌برد.

  • سایر شهرها: سفارش‌ها از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شده و معمولاً بین ۳ تا ۵ روز کاری به دست شما خواهند رسید.

پس از ارسال، کد رهگیری برای شما پیامک می‌شود تا بتوانید وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید.

بلافاصله پس از ثبت نهایی سفارش، یک ایمیل و پیامک حاوی شماره سفارش و جزئیات آن برای شما ارسال می‌شود. سپس سفارش شما وارد مرحله “در حال پردازش” شده و تیم ما در انبار، محصولات را با دقت بررسی و بسته‌بندی می‌کند. پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل‌ونقل (پست یا تیپاکس)، کد رهگیری برایتان ارسال خواهد شد.

بله، برای تمامی سفارش‌ها فاکتور رسمی صادر می‌شود. نسخه دیجیتال فاکتور به ایمیل شما ارسال می‌گردد و نسخه چاپی آن نیز به همراه مرسوله برای شما فرستاده می‌شود.

تمامی کالاهای دیجیتال و الکترونیکی ما دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. علاوه بر این، بسیاری از محصولات دارای گارانتی اصلی شرکتی (مانند گارانتی سازگار، آواژنگ و…) می‌باشند. مدت زمان و شرایط دقیق گارانتی هر محصول در صفحه توضیحات آن ذکر شده است. برای فعال‌سازی یا استفاده از خدمات گارانتی، می‌توانید طبق دستورالعمل‌های ذکر شده در کارت گارانتی همراه محصول اقدام نمایید.

اطلاعات پرداخت

مبلغ سفارش در همان لحظه پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی از حساب شما کسر می‌گردد. پس از پرداخت موفق، وضعیت سفارش شما به “پرداخت شده” تغییر کرده و فرآیند پردازش آن آغاز می‌شود.

لیست علاقه‌مندی‌ها ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد محصولاتی را که دوست دارید اما قصد خرید فوری آن‌ها را ندارید، برای خود ذخیره کنید. با اضافه کردن یک محصول به این لیست، می‌توانید بعداً به راحتی آن را پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین در صورت موجود شدن مجدد یا تخفیف خوردن آن محصول، ممکن است از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی شود.

ما تمام تلاش خود را برای بسته‌بندی ایمن و ارسال سالم محصولات به کار می‌گیریم. با این حال، اگر هنگام تحویل متوجه آسیب‌دیدگی بسته‌بندی یا خود کالا شدید، لطفاً از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و موضوع را به مامور ارسال اطلاع دهید. اگر پس از باز کردن بسته متوجه آسیب شدید، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل، با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و تصاویر دقیقی از آسیب‌دیدگی کالا و بسته‌بندی برای ما ارسال کنید تا فرآیند مرجوعی یا تعویض کالا برای شما انجام شود.

پیگیری سفارش به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در وب‌سایت و یا با استفاده از کد رهگیری که از طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود، موقعیت لحظه‌ای مرسوله خود را از طریق وب‌سایت شرکت حمل‌ونقل (مثلاً سامانه رهگیری پست) مشاهده کنید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.